dimarts, 10 d’agost del 2010

Reporte nº 1

Hola Perla!!!

La setmana per ací ha estat molt tranquila, Oscar ha començat a estudiar i ha conseguit regular-se la són, cosa que jo no he pogut, a Sergio i Bruno no els hem vist fins el diumenge que van vindre a sopar i vam vore una pel·li, Ali seguís treballant, Jose i estos han anat avui a Portaventura i jo seguisc buscant treball. M'han cridat de dos empreses piramidals més i el divendres per fí me van cridar per a una entrevista seria :) Avui he fet l'entrevista i pareix que tot ha eixit bé perque m'han dit que he passat a la sel·lecció final. Esperem que hi haja sort!!!

Espere que t´ho estigues passant molt be!!!

Per el demés com ja t'he dit avans esta tot molt tranquil.


PD. Recorda enviar-me la direcció postal per e-mail.

2 comentaris:

  1. Bé, com ha dit Raquel ens vam vore diumenge per a vore una pel·li (Destino Final 3) este cap de setmana toca la 4 jajaja. La meua setmana ha sigut normal, les vesprades avançant un poc del projecte i ja dijous per la nit vaig quedar en la meua amiga Roser i després en Serx i divendres vam tindre l'aniversari d'Artur, vam estar en jose i estos i dissabte vam anar en David Cerdà a Oropesa al concert de Melocos i després al Beat on estaven estos també.
    Respecte a mí esencialment, estic saturat/bloquejat amb el projecte, arriba un punt on no sé continuar i no puc avançar... el problema és que també em distrac fàcilment i no em concentre per a trobar-li sol·lució. M'he fet una llista (com sempre) de les coses que vull presentar i realment vaig molt bé de temps... però necessite que este bloqueig dure poc... xq totes les sol·lucions que li he donat en les correccions me les han tirat sempre arrere, aleshores no sé per on tirar... I respecte a lo altre, ahir vaig anar al concesionari i ja m'he pillat el cotxe, un Renaul megane, com el de Jose però la versió nova, en color negre... i pijeries com bluetooh, adaptador per al iphone de sergio jajajaa i gps, estic molt content la veritat el problem és que fins a principis d'Octubre no estarà, serà un regal d'aniversari! jajaja

    Y esto es todo amigos...

    un beset molt fort!

    ResponElimina
  2. Eee vos vaig llegir però ara que tenia un moment estic aprofitant per anar contestant.. raquel espere que tinguem sort en eixa entrevista i bruno no te preocupes pel bloqueig...normalment és necessari per a resoldre dubtes, buscar solucions, etc. Després tot anirà sobre rodes... aixó és el que em dic a mi mateixa, esperem que siga veritat pq jo en la tesi també tinc mil coses i jo ací estic... jeje
    En fin, ja estic preparant la tercera edició, estem en contacte!

    Un abraç molt fort

    ResponElimina