dijous, 26 d’agost del 2010

Gent

I li toca a la quarta edició! 

En l'anterior secció Sergio me va dir si podia presentar a la gent i tal... bé! Allà vas cabàs ^^ També nomenaré a les primeres visites... sí ja he tingut visita i tot! El cor me diu que açó serà casa Pepa... jajajaja jo espere que cumpliu, la porta està oberta!!! 

PRIMERA SETMANA
Tots sabeu que el primer mes tenia pendent un curs de suec, doncs hui ha sigut l'últim dia de curs... és irónic pq encara recorde el primer dia quan vaig arribar a classe en tot tipus de detalls...Vaig arribar prop d'una hora tard pq estava cansada, tenia fred i estava completament perduda (però en tots els sentits jeje) El curs de suec va l'excusa perfecta per a conéixer gent, entre altres:

Maria (Valencia) & Ferran (Girona)

 Al segon o tercer dia, Maria i jo estavem en el Info Center quan per una altra d'aquelles casualitats Israel va aparéixer al nostre voltant... un més al sac! 

Israel (Alacant) i jo (poble :)

La casualitat va ser quan Maria i Israel eren veïns, tots dos viuen a Högdalen , al mateix edifici però en diferents plantes. Junts vam sobreviure la primera setmana, però poc a poc hem agrandat el cercle... Per exemple, el primer divendres ací la gent de l'edifici va decidir fer una festa de benvinguda per tal de conéixer gent... la sorpresa va ser quan m'entere que tinc veí i de Valencia... també coneixeu a Keren, les dos teniem contacte previ a arribar ací per mitja d'un xat de gent Erasmus.

Rafa (Valencia) i Keren (Castelló)

 SEGONA SETMANA
La segona setmana  vaig rebre la primera visita, la meua professora de la EOI també tenia un curs ací durant més de deu dies... coincidències? jajajaja Jo que pensava que seria la única loca que pensaria en moure al nord... ja estic farta de dir que allà on vas tens que conéixer a algú però açó és una locura :S

El divendres vam anar a pendre algo pel centre de la cuitat... ací teniu material gràfic: 
Mª Ángeles & Juan
Mª Ángeles i jo
Després de pendre algo ja vaig quedar en la gent per a anar a una festa de benvinguda que organitzava la KTH però al matí següent de turisme en tots dos :) La ciutat és preciosa, hi ha carrers que tenen un encant indescriptible, sobre tot per la part vella...ARA res comparat en la natura que rodeja tota la ciutat...no sé si sabeu que són moltes illes comunicades...pues hi ha moments que és un mixte de blau i verd que te deixa sense sentit. En una paraula, la ciutat és elegant... 

TERCERA SETMANA

Ara és quan la maten... jajajajaja el dimecres 18 va arribar la siniora Loles, som amigues de tota la vida i està bé comprovar que hi ha coses que mai canvien... en aquest cas tot van ser coses bones! Tal volta ella pensa que va tindre sort per organitzar el viatge a correcuita i poder aprofitar per eixir un poc del poble ara que té vacances... està clar que ella va tindré sort (Lema I: "A partir no hem vingut") però jo mai li deixaré de dir que va ser com un regal per a mi :) Vaig rebre tota la confiança i l'energia que necessitava... si jo ja estava agust ha fet que tot acabe d' encaixar :D 
Els seus quatre dies ací han sigut un no parar... hem fet turisme per la ciutat, hem visitat museus (Vasamuseet & Skansen), hem eixit de festa i sobre tot no m'he pogut riure més... jajaja Observeu: 
Primer dia: Hop on-Hop off, Gamla Stan
 













Segon dia: Hop on-Hop off, Djügarden















Vasa
Skansen (ni jo mire tant mal! jajaja)
Dinar

Mireu ahi podeu trobar també a Gil (alemanya, companyera de Maria de Högdalen) i Alena (rusa, veïna nostra de Sundbyberg). La familia augmenta jejeje (Israel està fent el retrato :)

A DIA DE HUI

Tot va sobre rodes i damunt en pocs dies torne a la terreta i quin millor motiu que la boda de la meua germana :D Aixó sí, tinc un examen de suec el disabte i jo ací estic tocanme la seta a sis mans :$ Ho senc però és cert!!!!!!!!!!!!!!! Tal qual com en examens... RAS RAS RAS and so on :) També tinc dos examens en Espanya però no cal estressar-se... ja me queixaré quan me donen les carabasses... JI

Próxima temàtica??? Suggeriments!
NPB

3 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Tía, estás comiendo??? Te veo más delgada!!!
    Anda que no lo estás pasando bien, morruda!!!

    ResponElimina
  3. Ginger!!! algo hauras fet desde finals de agost asta ara!!
    has menjat mol salmon? xDD
    jiji abrigat mol q ja deu escomençar a fer fred ;)

    un besito amore!!

    ResponElimina