diumenge, 8 d’agost del 2010

L'arribada


Segona edició  :)

En fi, comence a contar la meua primera setmana en el nord: 
  • L'itinerari va començar des de Vila-real a Barcelona, el meu vol eixia des d'El Prat. Vaig anar en cotxe en els meus pares :) Tot bé: arribem, facture i tinc un vol tranquil... fins l'aeroport d'Arlanda.
    • Bloc de notes: Arlanda és el principal aeroport d'Estocolm. Hi ha dos més: Skavsta (al qual la meua dislexia la batejat com Svaksta) i Vasteras. Eixos estan més lluny (aprox. una hora en bus però són importants perque Ryanair opera des de Girona ;) Apart ací el transport públic és abundant i bó.
  •   En Arlanda vaig esperar les maletes i allí estaven (1000 punts :) i vaig agafar el bus directe a la Central Station, la qual està situada en el cor d'Estocolm, tot bé... excepte que jo anava tota sola amb 50kg de pes damunt de mi! Imagineu si una no fora tant gran... :S El següent pas era anar a la KTH (la meua universitat) per a replegar les claus de MA CASA. Alli m'esperava Keren, vaig tindre sort també...vaig comprar el ticket mensual (en un principi sense descompte d'estudiant... ni ho vaig pensar, però per sort aquest divendres li ho vaig dir a la xica i em van tornar els diners...) 
  •  En la KTH vaig trobar un rastre de cartells on es podia llegir "Arrival day"... vam anar i me van donar la direcció de ma casa i les claus, junt a un pack de benvinguda que contenia centenars de papers de info, una targeta de mòbil i un condó! Se pot demanar algo més? ;O Alli ja estava tot ple d'estudiants... i per supost d'espanyols...no podia ser d'una altra forma! ^^
  • Vam tornar al metro i vam anar direcció a casa (en una altra edició vos parlaré del metro)...tinc massa coses que contar de la casa jajaja Bé, la casa és una cuina, un bany, l'habitació pròpiament i un vestidor!!! Ací teniu imatges tal i com ho vaig trobar: 

Cuina
Bany

Habitació
Vestidor
  • En general, tot el món estarà pensat... no pareix brut, és gran... pues miau! Sabeu quina és la pua més gran? No trobeu res a faltar? Jo vaig tardar uns cinc segons en comprovar que apart d'estar ple de merda no tenia llit... per sort, l'universitat eixe dia tenia un horari especial i tenien obert fins a les 22h de la nit... La solució més ràpida va ser un colxó i al dia següent més... 
  • Per tant, després d'estar cinc hores netejant com una boja quan la nit anterior només havia dormit un parell d'hores, aquest va ser el resultat... 

Atenció a la cortina (toalla de Decathlon ;)
  • Eixe dia vaig tindre tantes sensacions que no sé quina predominava més,  jo havia viatjat però eixa sensació d'estar sola, sense cap tipus de suport... no ho havia experimentat mai en la vida... És una sensació que per sort (quantes voltes he utilitzat la para sort jejeje) te fa més fort, en el meu cas sempre anava seguida d'una gran quantitat d'ilusió :D La mateixa en la que vos dedique estes línies, sobre tot per tú Raquel per a que me comentes tot bé. Próximament te contaré l'aventura d'anar a comprar menjar, cada volta que replegue la publicitat dels supermercats em recorde de tú! :P
  • I per a finalitzar, vos penge unes imatges de l'estat deplorable en que vaig trobar la nevera, mireu: 

El congelador tot congelat (¿on està la goma?)


Merda en estat pur
Jajajajajajaja, que vos paréix? Si alguna volta algú me diu que sóc fina (ho dubte molt...) o que no sé que és limpiar... jejeje
Aixó és tot, la meua principal ocupació de dilluns a divendres... com volieu que diguera algo tenint tanta vida dins de casa? Ara si veniu de visita trobareu un lloc acollidor :D

 NPB

8 comentaris:

  1. Tia que tens forrnnnn!!! jajaja, jo el trobe a faltar un montó!

    Jo tb vaig tindre ixa sensació al arribar ací, i després quan limpies i heu acoples tot lo que se pot al teu "gust" ja pareix una altra cosa. En el temps, serà com ta casa.

    Lo del llit me fixat només voreu, jajaja, i després dic...on estan les pates!??? :S

    La toalla de Decatlon de cortina lo millor de tot...Ah bueno, i el condó del pack de benvinguda guardal a bon recaudo, que mai se sap!jajaja

    ResponElimina
  2. Noeh i te vas carregar tu el matalàs d'un puesto X a un puesto Y? i estava lluny? Voto a tal en lo que diu mauri del forn, ací heu tirem molt en falta un forn/micro i sempre mengem lo mateix més o menos. En això almenys tens marge per a ferte una lasanya precuinada si t'abellix! jajaja.

    I desde luego te podrien haver donat la habitació algo menos pelà i algo més neta cony! El somier en matalas encara que fora! que se supose que esta gent son els adelantats d'europen!

    Molts ànims, te sigo por aqui! :D

    ResponElimina
  3. Eeee no el vaig carregar! L'home d'Ikea (tal i com jo li dic) el va portar el primer dia, al dia següent el llit estava complet inclós el coixí i la colxa jejeje
    ¿La vostra casa qué tenia? Ací ja van informar que només taula, cadira i llit...res de res! :S

    Respecte al forn, jo no el puc gastar... ensalaeta, carn o peix... dieta mediterrànea :O

    ResponElimina
  4. Com m'alegre de que estigues be!!! Per aci esta tot molt tranquil... Mos tens que donar la direccio per enviar-te oli, pernil o algo!!! Dema te publicare algo.

    ResponElimina
  5. Ahora sí que sí! menudo trabajazo has tenido que pegarte eh! Cuando he llegado a las primeras fotos y veo: habitación, me he quedado : y la cama??!?! pobre!!! jajaja La creu! la creu! jajajaja :-P

    Besitos a la siniora! a partir de aquí tot mel de romer ;-)

    Ana ;-)

    ResponElimina
  6. Noe, tot pis d'Estudiants, tan una resi com una vivenda (he estat en els dos casos) sols trobar-lo és depriment... Realment la quantitat de merda no ha ajudat molt... però saps què? Al final, en tan poc unes setmanes i en uns pocs mesos ho faràs teu, i ho faràs agradable i serà perfecte, senzill, humil, però teu i serà perfecte! :)

    ResponElimina
  7. Nosaltres tb seu vam trobar aixina...un poc depriment al ppi, però bueno, en dos dies canvie. Teniem més o menos lo mateix que tu...un llit en pates XD, una cadira, taula descritori, cortines (que he vist que no en tens! :S) un armari i estanteries a les parets. Lo que no teniem ere flexo a l'escritori i vam haver de comprar una lampareta. Bueno, i la nostra pica encara que no és doble està del dret!jajaja

    ResponElimina
  8. Per cert, les fotos en reborde blanc tipo camera Reflex són de la propia plantilla??

    ResponElimina